BAZNA – DESCRIEREA PROIECTULUI

Descrierea investiției: 

Prin acest proiect ne propunem să dezvoltăm economic Stațiunea balneoclimatică Bazna prin valorificarea bogatului potențial natural și istoric al zonei și readucerea acesteia la statutul de “perlă a bailor transilvănene”. Cele două caracteristici principale ale stațiunii noastre sunt umbrite de starea infrastructurii rutiere, pietonale și recreaționale, la care se adugă lipsa

promovării pe măsura potențialului existent. Astfel pentru a redeveni “perla a băilor transilvănene” în cadrul acestui proiect urmărim pe de o parte reabilitarea și modernizarea a doua componente tehnice, de infrastructură: 

o Modernizare străzi,

o Amenajare spații verzi, alei, iluminat public, locuri de joacă pentru copii, zone fitness, dotare cu mobilier urban. 

Proiectul este impartit pe 2 componente: 

  • Componenta 1 – Modernizare strazi. In cadrul acestei componente este cuprinsa modernizarea a 6 strazi, realizarea unui sens giratoriu pe strada Avram Iancu, si realizarea unei parcari pentru autocare (langa Centrul Cultural). Strazile ce fac obiectul proiectului sunt urmatoarele: strada Bisericii, strada Dres, strada Avram Iancu, strada Livezii, strada Luncii, Aleea Bailor si fac parte din reteaua de drumuri locale din comuna Bazna, satul Bazna. Tot în cadrul componentei 1 am prevăzut si amenajarea de piste de ciclisti, prin includerea acestora în platforma drumului, pe strazile: Bisericii, Avram Iancu si Luncii.
  • Componenta 2 – Amenajare spatii verzi, alei, iluminat public, locuri de joaca pentru copii, zone fitness, dotare cu mobilier urban.  In cadrul acestei componente este prevazuta realizarea a 2 spatii de joaca moderne si a unui parc, situate astfel: 
  • Spatiul de joaca 1 – situat pe spatiul cuprins intre strada Tudor Vladimirescu (DJ142H) si strada Dres 
  • Parc – situat pe spatiul cuprins intre strada Tudor Vladimirescu (DJ142H) si strada Avram Iancu 
  • Spatiul de joaca 2 – situat pe spatiul cuprins intre strada Avram Iancu si strada Livezii. 


Ținta noastră pe termen scurt este reabilitarea și modernizarea infrastructurii rutiere și recreaționale din Stațiunea balneoclimatică Bazna în vederea dezvoltării economice a stațiunii Bazna. Prima țintă poate fi atinsă prin derularea unor activități specifice unui proiect cu finanțare nerambursabilă, desfășurând o serie de activități de realizare a procedurilor de achiziții pentru contractarea experților, realizarea de documentații tehnice (DALI, PT, DTAC) și obținere autorizații și avize, achiziția de lucrări de construcție, dotare conform normelor actuale și principiilor egalității de șanse și dezvoltării durabile și supravegherii acestor lucrari descrise mai sus. De cele mai multe ori pentru a-ți atinge ținta trebuie să știi care este aceasta. Noi știm! Știm cine suntem, ce avem, ce putem să facem și, cel mai important, unde vrem să ajungem! Geografic vrem să ajungem la Bazna. Dar cum? Noi suntem deja la Bazna de sute și sute de ani. Noi nu trebuie să ajungem nicăieri. Turiștii, vizitatorii, bolnavii, cercetătorii, studenții, elevii, profesorii și copiii trebuie să ajungă al Bazna. Iar după aceasta ne întrebăm cum? Îi aducem noi, împreună cu toți aceia care vor contribui la finalizarea acestui proiect, partenerii, colaboratorii, contractorii și vizitatorii încântați de ce-am făcut și de ce infrastructură recreațională avem la Bazna. Cu ce? Sigur nu ne luăm un autobuz. Mai întâi vom promovastațiunea, potențialul local, zonal și regional, frumusețile și minunile de aici. Pe unii îi vom aduce noi direct iar alții ne vor găsi pe net. Unii vor veni la tratament, alții la pedalat, alții la odihnă și refacere, alții prinși în circuitele pe care le fac în România vor poposi la noi mai mult decât se așteptau, iar unii vor auzi de Stațiunea Bazna de la TV. Dacă ne îndoim de reușită? Cu certitudine nu. Noi cei din Bazna suntem gazde ospitaliere, primitoare, deschise și sincere. Pe ce cei care încă nu ne cred îi așteptăm să se convingă. Aceasta este cea de a doua țintă a nostră! Prezentul proiect nu se implementează în parteneriat. 

Suprafata totala a terenului pe care se realizeaza investitia este de 62.971 mp, compusa din urmatoarele numere cadastrale: 

– 101839 (833*) – 2727 mp, 

– 101816 (835*) – 3268 mp, 

– 101829 (1279*) – 448 mp, 

– 101822 (1278*) – 5866 mp, 

– 101842 (1424*) – 1146 mp, 

– 101831 (1496*) – 7778 mp, 

– 101819 (1036*) – 6710 mp, 

– 100399 (1453*) – 2751 mp, 

– 100334 (1106*) – 9127 mp, 

– 101819 (1036*) – 1456 mp, 

– 100399 (1453*) – 2118 mp, 

– 101841 (1495*) – 2159 mp, 

– 101814 (1035*) – 574 mp, 

– 101827 (1034*) – 239 mp, 

– 101819 (1036*) – 1587 mp, 

– 101825 (1280*) – 3818 mp, 

– 100323 (1108*) – 6634 mp, 

– 100335 (1104*) – 4565 mp.

Defalcarea pe obiectivele de investitie este urmatoarea: 

– Str. Bisericii (101839 – 2727 mp, 101816 – 3268 mp); 

– Str. Dreș (101829 – 448 mp, 101822 – 5866 mp); 

– Str. Avram Iancu (101842 – 1146 mp, 101831- 7778 mp, 101819 – 6710 mp, 100399 – 2751 mp, 100334 – 9127 mp);

– Str. Livezii (101819 – 1456 mp); 

– Str. Luncii (100399 – 2118 mp);

-Aleea Băilor (101841 – 2159 mp); 

– Spatiu joacă 1 (101825 – 3818 mp); 

– Spatiu joacă 2 (101814 – 574 mp, 101827 – 239 mp, 101819 – 1587 mp);

– Squar (100323 – 6634 mp) ;

– Parcare autocare (100335 – 4565 mp). 

HG 978/2002 privind atestarea domeniului public al judetului Sibiu precum si al municipiilor, oraselor si comunelor din judetul Sibiu – Anexa 16, pozitiile 1, 2, 4 si 25. 


Principalele activități si lucrări de intervenție aferente investiției de bază realizate în etapa I – stadiul fizic al investiţiilor 

Activitatea II.2. Achizitionarea serviciilor de implementare a proiectului si derularea activitatii de management de proiect -83,62% 

Subactivitatea II.2.1. Achizitionarea serviciilor de implementare a proiectului (management de proiect) si a serviciilor de achizitii publice-100% 

Subactivitatea II.2.2. Asigurarea serviciilor de management de proiect-83,62% 

Subactivitatea II.2.3. Realizarea documentatiilor de atribuire-100% 

Subactivitatea II.2.4. Realizarea cererilor de plata /rambursare-83,62% 

Activitatea II.3. Achizitionarea serviciilor de asigurare a vizibilitatii proiectului, de realizare a Proiectului tehnic si dirigentie de santier-100% 

Subactivitatea II.3.1. Achizitionarea serviciilor de asigurare a vizibilitatii proiectului-100% 

Subactivitatea II.3.2. Achizitionarea serviciilor de realizare a Proiectului tehnic-100% 

Subactivitatea II.3.3. Achizitionarea serviciilor de dirigentie de santier-100% 

Activitatea II.4. Activitatea de asigurare a vizibilitatii proiectului-60% 

Subactivitatea II.4.1. Asigurarea vizibilitatii proiectului la demararea acestuia-100% 

Subactivitatea II.4.2. Asigurarea vizibilitatii pe toata perioa100%de implementare-50% 

Subactivitatea II.4.3. Asigurarea vizibilitatii proiectului la finalizarea acestuia si în perioa100%de durabilitate-0% 

Activitatea II.5. Activitatea de pregatire a PT-ului, de obtinere a avizelor si a Autorizatiei de construire si asigurarea serviciilor de asistenta tehnica-98% 

Subactivitatea II.5.1. Realizarea Proiectului tehnic-100% 

Subactivitatea II.5.2. Obtinerea avizelor necesare si a Autorizatiei de construire-100% 

Subactivitatea II.5.3. Asigurarea serviciilor de asistenta tehnica-75,47% 

Activitatea II.6. Pregatirea documentatiei de achizitii pentru achizitia de lucrari-100% 

Subactivitatea II.6.1. Pregatirea documentatiei de atribuire-100% 

Subactivitatea II.6.2. Derularea procedurilor de achizitii si semnarea contractului de lucrari-100% 

Activitatea II.7. Prestarea serviciilor de dirigentie de santier-75,47% 

Subactivitatea II.7.1. Demararea serviciilor de dirigentie de santier-100% 

Subactivitatea II.7.2. Analizarea situatiilor de lucrari si realizarea documentatiilor necesare (anexa) la cererile de rambursare-71,16% 

Subactivitatea II.7.3. Pregatirea procesului verbal de finalizare a lucrarilor-0% 

Activitatea II.8. Realizarea lucrarilor de constructive-75,47% 

Subactivitatea II.8.1. Predarea amplasamentului si realizarea lucrarilor de constructii si instalatii-79.69% 

Subactivitatea II.8.2. Montarea dotarilor eligibile -0% 

Subactivitatea II.8.3. Montarea dotarilor neeligibile-0% 

Subactivitatea II.8.4. Incheierea Procesului verbal la finalizarea lucrarilor-0% 

Subactivitatea II.8.5. Efectuarea cheltuielilor legate de investitie-63.43% 

Activitatea II.9. Activitatea de marketing si promovare a obiectivului finantat-92% 

Subactivitatea II.9.1. Achizitionarea serviciilor de marketing-100% 

Subactivitatea II.9.2. Realizarea materialelor publicitare-100% 

Subactivitatea II.9.3. Realizarea site-urilor de prezentare a Statiunii balneoclimatice Bazna si a potentialului zonei-100% 

Subactivitatea II.9.4. Realizarea actiunilor de promovare- 68% 

Activitatea II.10. Activitatea de intocmire si depunere a Cererii de rambursare finale si a Raportului final al proiectului-0%

Subactivitatea II.10.1. Analizarea indicatorilor stabiliti în Cererea si în contractul de finantare-0% 

Subactivitatea II.10.2. Depunerea Cererii de rambursare finale-0% 


Principalele activități si lucrări de intervenție propuse în etapa II: 

II.2.4 Realizarea cererilor de plata/rambursare 

II.4.3 Asigurarea vizibilitatii proiectului la finalizarea acestuia si in perioada de durabilitate 

II.7.2 Analizarea situatiilor de lucrari si realizarea documentatiil or necesare (anexa) la cererile de rambursare/plata 

II.7.3 Pregatirea procesului verbal de receptie la finalizarea lucrarilor

 II.8.5. Efectuarea cheltuielilor legate de investitie- cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 

II.8.5. Efectuarea cheltuielilor legate de investitie – cheltuieli pentru comisioane, cote, taxe, costul creditului 

II.8.1 Predarea amplasament ului si realizarea lucrarilor de constructii si instalatii -cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 

II.8.1 Predarea amplasament ului si realizarea lucrarilor de constructii si instalatii – cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor II.8.1 Predarea amplasament ului si realizarea lucrarilor de constructii si instalatii -cheltuielile pentru constructii si instalatii II.8.2 Montarea dotarilor eligibile 

II.8.3 Montarea dotarilor neeligibile 

  1. 9.2 Realizarea materialelor publicitare 

II.9.3 Realizarea site-urilor de prezentare a Statiunii balneoclimatice Bazna si a potentialului zonei 

II.9.4 Realizarea actiunilor de promovare

II.10.1 Analizarea indicatorilor stabiliti in Cererea si in contractul de finantare 

II.10.2 Depunerea Cererii de rambursare finale


Obiectivul general al proiectului / Scopul proiectului

Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea economică a stațiunii balneoclimatice Bazna prin dezvoltarea și reabilitarea infrastructurii locale și prin crearea și extinderea infrastructurii de agrement, în vederea punerii în valoare a bogatului potențial turistic și a creșterii numărului mediu de salariaţi din cadrul staţiunii balneoclimatice. Stațiunea Bazna are două puncte tari și două puncte slabe, iar acestea din urmă aproape că le anulează pe cele dintâi. Bazna este stațiune balneară și climatică, iar în conformitate cu OG 109/2009 este numită Stațiune balneoclimatică. De ce? Pentru că are resurse naturale deosebite, mai exact resurse minerale științific dovedite – sarea, apa sărată, nămolul și factori climatici care contribuie la menținerea și ameliorarea sănătății, arealul local oferindu-ne tot ceea ce avem nevoie pentru a ne încărca bateriile sau a remedia eventualele defecțiuni sau mai bine zis afecțiuni ale organismului nostru. Însă, Bazna nu are o infrastructură specifică unei Stațiuni balneoclimatice și nu prea există. Da, pe site-urile de profil unde vedem stațiunile balneare, balneoclimatice și turistice Bazna nu prea există. Pe foarte puține site-uri abia este amintită. Chiar dacă noi știm că undeva în nordul județului Sibiu există o stațiune, ea nu este promovată, iar în ziua de azi dacă nu ești promovat nu prea exiști. Din Planul de marketing și datele statistice observăm că annual câteva mii de turiști vizitează și se cazează la Bazna, dar mare parte dintre aceștia sunt cei cu probleme de sănătate care sunt trimiși de medicii specialiști sau de cei din județele limitrofe (Sibiu, Alba și Mureș). O localitate cum este Bazna nu poate fi dezvoltată prin exploatare forestieră, prelucrarea lemnului, a pietrei sau alte activitati productive. Bazna a fost, este și poate deveni cu adevărat o Stațiune balneoclimatică. Turismul balnear și climatic reprezintă fondul tradiţional al profilului economic al localităţii, iar potențialul real şi resursele existente prezintă rezerve considerabile pentru dezvoltare şi diversificare a ofertei turistice. Cum? Prin realizarea a trei obiective specifice, deloc grele sau irealizabile. Reabilităm și modernizăm infrastructura locală (străzi, trotuare, spații verzi), amenajăm spații de petrecere a timpului liber și loisir (parc /scuar, spații de fitness, locuri de joacă și piste de biciclete) și o aducem în casele tuturor. Nu o vom aduce fizic ci on-line, iar cei care nu ne primesc on-line, ne vor îndrăgi la târgurile de turism naționale și internaționale, la simpozioanele medicale, la festivalurile culinare (porcul de Bazna chiar există și este foarte gustos și nu face rău deloc, nici nu îngrașă, pe cuvânt) sau ne vor descoperii pe site-urile de socializare. În regiunea Centru există 5 stațiuni balneoclimatice dintre care două în județul Sibiu, Bazna și Ocna Sibiului. Dacă stațiunile din secuime au fost reabilitate în perioada anterioară și se bucură de un aflux de turiști crescut, în judeșul Sibiu turismul balnear înregistrează o creștere semnificativă în lunie iunie-septembrie după care rămîne la un nivel de de subzistență. Desigur în turism sunt luni în care nu putem asigura necesarul de cazare pentru turiștii care ar vrea să se cazeze la noi (iulie-septembrie) și sunt luni în care turiștii sunt aproape inexistenți (octombrie-noiembrie și februarie-mai). Ținând cont de efectele curative ale Stațiunii balneoclimatice Bazna urmărim creșterea numărului de turiști pe toată durata unui an calendaristic prin creșterea investițiilor private (noi pensiuni, hoteluri, agropensiuni, hosteluri) și atragerea de mai mulți tuirști în perioada de vârf și prin crearea de infrastructură de recreere care să atragă potențiali turiști în extrasezon (competiții cicloturistice, evenimente cultural-tradiționale). Fără acest proiect Bazna riscă să rămână la stadiul de localitate rurală nedezvoltată și neadaptată cerințelor pieței de turism. De asemenea nu există alternative de dezvoltare economică a localității în afara turismului întrucât nu există alte activități economice iar investitorii sunt atrași doar de turism.

Existând entități locale care vor să demareze noi investiții și potențiali investitori din afara localității trebuie să facem cunoscută stațiunea Bazna printr-o campanie de marketing la nivel internațional. Atingerea obiectivului general va avea ca efecte directe creșterea numărului de turiști cu 21%, vor fi inițiate 8 noi investiții ca urmare a implementării proiectului care vor genera 52 noi locuri de munca, la care se adauga cele două noi locuri de munca create de UAT comuna Bazna. Obiectivul general va fi atins prin îndeplinirea a trei obiective specifice etapizate conform procedurilor specifice proiectelor cu finanțare nerambursabilă care cuprind lucrări de construcții, dotări și marketing.

Obiective specifice ale proiectului

  1. Reabilitarea infrastructurii locale în vederea creșterii atractivității pentru turiștii români și străini. Infrastructura rutieră de oriunde, din stațiuni sau nu, are o importanță cardinală asupra dezvoltarii economice a localității sau stațiunii respective. Investițiile locale nu pot precede o infrastructură modernă, dimpotriva de obicei sunt rezultatul direct si imediat al acestor investitii. Obiectivul specific 1 va fi atins prin modernizarea a 6 străzi, realizarea un sens giratoriu, amenajarea unei parcări pentru autocare lângăPunctul de informare turistică. Străzile ce fac obiectul proiectului sunt următoarele: strada Bisericii, strada Dres, strada Avram Iancu, strada Livezii, strada Luncii, Aleea Băilor și fac parte din rețeaua de drumuri locale din stațiunea Bazna. Alegerea acestor străzi a avut la bază principii economice urmărind asigurarea accesului turiștilor în toate zonele stațiunii, oportunitatea dezvoltării anumitor zone cu potențial mai ridicat, accesul spre zona cu aglomerație mai mare de unități de cazare și egalitatea de șanse pentru toți locuitorii comunei și pentru turiști. Tot în cadrul componentei 1 am prevăzut si amenajarea de piste de ciclisti acre sunt incluse în platforma drumului și la care s-a avut în vedere și faptul că vor fi cicliști acre vor veni pedalând până în stațiunea noastră. Pistele de biciclete au fost gândite să asigure accesul ciclistilor în toate zonele statiunii. Mai exact circuitul de biciclete va asigura accesul spre si dinspre: – zona de evenimente – zona cu aglomerație mare de pensiuni turistice; – zona parcului/scuarului; – zonele de joacă pentru copii si a locurilor de fitness.
  2. Dezvoltarea infrastructurii turistice de agrement, prin amenajarea de zone pietonale, piste de biciclete, parc/scuar, locuri de joaca pentru copii, spatii de fitness in aer liber, parcări si spatii verzi. Sarea, apa sărată, nămolul de Bazna și aerul sunt resursele minerale care ne-au adus titlul de stațiune balneoclimatică și un bun renume local, regional si international. Dar în ziua de azi acest lucru nu mai este suficient. Trebuie sa le oferim potentialilor turisti o serie de facilitati care sa-i atraga din nou la noi si sa promoveze, in urma propriei experiente, stațiunea Bazna. Aici începe problema noastră pentru că la noi, în stațiunea Bazna, nu prea există și nu prea avem ce să le oferim turiștilor în afara sării și a apei sarate. Atât pentru sănătate cât și pentru starea de bine am prevăzut ca în cadrul acestui obiectiv să realizam infrastructură de agreement pentru turiștii noștri. Aceasta cuprinde amenajarea de zone pietonale, piste de biciclete, parc/scuar, locuri de joaca pentru copii, spatii de fitness in aer liber, parcari, spatii verzi, spatii evenimente, relaxare si loisir. Mai exact zonele pietonale vor acoperi toate părțile stațiunii și vor fi dublate de piste de biciclete accesibile oricărui bicyclist indiferent de vârstă, sex sau condiție fizică. De asemenea vom amenaja 2 locuri de joacă și spații de fitnes pentru toate categoriile de persoane indiferent de vârstă, sex sau aptitudini, greutatea folosită fiind chiar corpul utilizatorului. Prin amenajările prevăzute în cadrul acestui obiectiv urmarim acoperirea unei game cât mai variate de alternative de petrecere a timpului liber și în strânsă legătură cu specificul stațiunii noastre.
  3. Realizarea de activități de marketing și promovare a stațiunii balneoclimatice Bazna pe toată durata de implementare a proiectului. Pentru ca statiunea Bazna să devină cunoscută, trebuie prezentată și promovată. În cadrul acestui obiectiv specific vom desfășura activități caracteristice unui plan de marketing. Întrucât perioada de realizare a investiției este estimată la 10 luni, imediat după demararea lucrărilor de construcție vom începe și activitățile de marketing. Mai exact urmărim să ne facem cunoscuți, lumea turistică și medicală să știe că există o stațiune balneoclimatică deosebită, cu o infrastructură adaptată cerințelor actuale și care oferă turiștilor condiții de cazare și petrecere a timpului liber deosebite. Activitățile de promovare, conform Planului de marketing, urmăresc prezentarea potențialului Stațiunii balneoclimatice Bazna prin participarea, pentru o perioadă de 12-14 luni, la târgurile de turism naționale și la 2 târguri de turism internaționale. De asemenea ca urmare a faptului că perioada în care trăim este mai informatizată ca niciodată vom realiza un site de prezentare și promovare a Stațiunii balneoclimatice Bazna care să cuprindă informații prioritare pentru potențialii vizitatori și vom derula o campanie de prezentare și promovare pe 2-3 pagini de socializare, în funcție de paginile cele mai populare în fiecare țară în care ne prezentăm. O atenție deosebită o vom acorda încheierii de parteneriate cu clinicile specializate pe recuperare din țară și din afara țării. Vom acorda o mare atentie prezentarii si promovarii Statiunii balneoclimatice Bazna.


Rezultatele asteptate:

  • Stalpi si lampi cu panou solar. Valoare tinta: 54 buc;
  • Suprafata infrastructurilor pentru recreere/agrement create, amenajate, reabilitate. Valoare tinta: 5.126 mp;
  • Suprafata de spatiu verde amenajata. Valoare tinta: 6.720 mp;
  • Lungime/suprafata trotuare /alei/trasee pietonale modernizate/realizate. Valoare tinta: 2,460 km / 3.232 mp;
  • Lungime/suprafata pista de biciclete construite. Valoare tinta: 1,680 km / 3.217 mp;
  • Lungimea/suprafata infrastructurii rutiere si a utilitatilor din corpul drumului. Valoare tinta: 2,460 km / 20.675 mp;
  • Realizarea de activități de marketing și promovare a stațiunii balneoclimatice Bazna pe toată durata de implementare a proiectului prin zctivitățile de promovare, conform Planului de marketing, urmăresc prezentarea potențialului Stațiunii balneoclimatice Bazna prin participarea, pentru o perioadă de 12-14 luni, la târgurile de turism naționale și la 2 târguri de turism internaționale si a unui site web de prezentare și promovare a Stațiunii balneoclimatice Bazna care să cuprindă informații prioritare pentru potențialii vizitatori și vom derula o campanie de prezentare și promovare pe 2-3 pagini de socializare;
  • Dezvoltarea infrastructurii turistice de agrement, prin amenajarea de zone pietonale, piste de biciclete, parc/scuar, locuri de joaca pentru copii, spatii de fitness in aer liber, parcări si spatii verzi care cuprinde amenajarea de zone pietonale, piste de biciclete, parc/scuar, locuri de joaca pentru copii, spatii de fitness in aer liber, parcari, spatii verzi, spatii evenimente, relaxare si loisir. Mai exact zonele pietonale vor acoperi toate părțile stațiunii și vor fi dublate de piste de biciclete accesibile oricărui biciclist indiferent de vârstă, sex sau condiție fizică. De asemenea vom amenaja 2 locuri de joacă și spații de fitnes pentru toate categoriile de persoane;
  • Reabilitarea infrastructurii locale în vederea creșterii atractivității pentru turiștii români și străini prin modernizarea a 6 străzi, realizarea un sens giratoriu, amenajarea unei parcări pentru autocare lângă Punctul de informare turistică. Străzile ce fac obiectul proiectului sunt următoarele: strada Bisericii, strada Dres, strada Avram Iancu, strada Livezii, strada Luncii, Aleea Băilor și fac parte din rețeaua de drumuri locale din stațiunea Bazna.


Buget eligibil etapa I – 14.132.977,26 LEI, din care decontat in etapa I: 10.513.758,11 LEI;

Buget eligibil etapa II – 4.968.383,96 LEI;

Etapa II

Program 

“REGIUNEA CENTRU” 2021 – 2027 

Prioritate 

P7.O regiune cu turism sustenabil 

Obiectiv specific 

RSO4.6_Creșterea rolului culturii și al turismului durabil în dezvoltarea eco-nomică, incluziunea socială și inovarea socială 

Apel de proiecte 

Apel proiecte etapizate – Intervenția 7.1.2 Protejarea și valorificarea în scop turistic a patrimoniului natural și a resurselor balneare 

Denumire proiect 

Dezvoltarea economică a stațiunii balneoclimatice Bazna 

Cod SMIS 

325496 

Nr. contract de finantare 

26/08.07.2024 

Contact

Te invităm să ne trimiți solicitarea ta prin intermediul formularului de mai jos sau prin email la office@comunabazna.ro